Targi

Organizacja targów, a szczególnie w przypadku wyjazdu firmy na targi zagraniczne, wiąże się z kompleksową realizacją poniższych działań:

  • zarezerwowanie powierzchni wystawienniczej – im wcześniej, tym atrakcyjniejsza lokalizacja stoiska targowego
  • sporządzenie dokumentacji targowej w imieniu klienta – wpis do katalogu wystawców, formularze zgłoszeniowe, zamówienie usług technicznych takich jak m.in. przyłącza elektryczne, przyłącza wody, sprzątanie stoiska targowego oraz zamówienia dodatkowego wyposażenia m.in. meble wystawiennicze, sprzęt AGD, sprzęt audio-video itp.
  • organizację pobytu dla przedstawicieli firm podczas odbywających się targów zagranicznych t.j. rezerwacja miejsc hotelowych, transfer osób na trasie lotnisko-hotel-lotnisko, przejazdy lokalne
  • rezerwację biletów lotniczych
  • spedycję i transport eksponatów targowych
  • sporządzenie wniosków wizowych do krajów, które tego wymagają
  • projekt i druk materiałów reklamowych takich jak: ulotki, katalogi, banery, gadżety reklamowe, wizytówki
  • zorganizowanie usług translatorskich na danych targach zagranicznych
  • zorganizowanie personelu do obsługi stoiska targowego